Vad tycks?

Hej alla! Nu har jag ändrat om i min design lite grann, vad tycker ni? Om ni inte kan se den så uppdatera sidan :) Fast oroa er inte, jag håller på att göra en ny header  Upd: Jag har gjort en ny header nu :) Det är dåligt för att jag glömmer alltid bort att ta foto på hur den såg ut innan jag ändrade den, så att jag kan visa före och efter bilder... Fast jag kan visa en instagram bild på den förra bloggen kom jag på nu, här är den;

 
Tyvärr så är det en gammal header och den är tagen med screenshot på mobilen (så texten är större än vanligt), men jag tror att ni får en idé om hur den såg ut förut :D
Så, blev designen bättre eller sämre än så länge? Kommentera gärna, Sabina.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen ser den)

Har du en hemsida eller blogg?:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0