Halloween!

Glad Halloween allihoppa! 
Jag har firat genom att kolla på läskiga skräckfilmer den här kvällen! Jag rekommenderar verkligen en film som heter Monster House, den är animerad men väldigt rolig och läskig. Kolla på trailern HÄR om ni är intresserade.
Här kommer också ett jätteroligt bus på Halloween som någon bestämde sig att filma! Fick reda på videon genom Foki, hon visade upp den på hennes blogg.
 

Till Sofia

Halloj!
Idag ska jag till Sofia! Det är skönt att vi är mer och mer med varandra nu förtiden! :3 
Ska kila iväg till henne efter maten. 
Jag vill också bara säga att ni kan följa mig på Instagram där jag heter Zyllox! Kontot är typ två dagar gammal/nytt eftersom mitt gamla konto var typ skit konstigt, la inte upp några bilder längre. Och de flesta bilderna som jag la upp var fula! :/ :D
Här kommer ännu en bild från Fredags (som finns på min Instagram)! ♥
iPhone 4S + Sabina Forsberg

Höst

 
Jag gick hem från skolan idag med Mikaela, min bästis. Vi passade på att fota lite i parken! Det var jätte vackert där ^^ Imorse när jag gick igenom parken för att komma till skolan var det snö. När jag gick hem var det lövigt och gräs, bara lite snö :3 Nu är det också äntlgen höstlov! Jag ska bara vara hemma och skrämma barn och kolla på skräckfilmer på Halloween! Hoppas ni har planerat mysiga saker!
 
iPhone 4S + Sabina Forsberg
RSS 2.0