Jullov

Wassup' folks? Det är eran älsklingstjej här! :D Guess what, det är finially lov! Jag har idag först börjat dagen med fika med föräldrar på skolan, sen gick vi till kyrkan, de sjöng bra men det var tråkigt! :/ Sen så pysslade vi, åt lunch och fick våra betyg! Jag fick B i bild, Engelska och biologi, vilket jag tycker är väldigt bra! :) Sen så fick vi reda på att skolan börjar den 8de januari, haha, so long suckers! :P :D

1 December

 
Wassup folks! Sabina här! Så himla glad det är bar 24 dagar kvar till Julafton om man räknar med idag! Snart är det dags för julbakning de kommande veckorna. Ända till dagen är kommen då man kollar på Kalle Anka! ^^ Idag drog julkalendern igång också! Den heter typ Mysteriet På Greveholm, jag bryr mig inte om att det är
"töntigt" att kolla, man blir så glad av julkalendern! Så den visades idag kl 08.45 men jag sov då :D Så jag ska kolla på den idag kl 18.45 på SVT1 när det är repris! \(^o^)/
RSS 2.0