The Hunger Games: Catching Fire

Hej alla! I Fredags till Lördags sov jag över med Emma och Sirin hos Isabel. Det var verkligen kul och vi hade lite spa, kollade på film och så vidare. Fast på Lördagen gick vi till Kista Galleria och kollade på Hunger Games 2 - Catching Fire. Den var faktiskt verkligen bra! För er som inte vet vad den här delen handlar om så kan jag berätta lite kort. Man kan säga att nu när Katniss Everdeen och Peeta Mellark har vunnit den 74de hungerspelen måste de deala med att vara "Jagad" av Kapitalet och när alla i distrikterna börjar sakta men säkert rebella emot dem. 
 
Jag tyckte att filmen var bra och vä gjord. Men den var inte lika fastslående som den första filmen. Jag tror att de flesta håller med om att den första är bättre, även så är den här delen också jättebra, bara inte lika. 
Däremot hade den här filmen ett av sådana typiska slut som verkligen får en att vilja se nästa, haha. Man blev bara så sugen av att se vad som ska hända :D Den rekommenderas starkt, Sabina.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen ser den)

Har du en hemsida eller blogg?:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0