Skolan

Hej alla! Idag har vi inte gjort så mycket, något speciellt var kanske att vi dansade bugg på idrotten. Vi gjorde det i sexan förut, också och nu gjorde vi det igen, det var ju ganska skönt att göra nått som man redan visste hur man skulle göra. Istället för att försöka memorera något nytt. 
Idag måste jag göra matteläxan tills i morgon, jag gillar inte matte men det har konstigt nog blivit enklare i sjuan. Fast det är nog för att vi gjorde de flesta sakerna på matte i sexan också, fast jag tror att det är meningen. Kanske sa min lärare att det var repetition så att alla i klassen kan samma saker eller nåt, haha. 
Här kommer en vacker bild från engelskan idag, satt rakt framför fönstret när solen sken. Ses senare, Sabina.
 
Kommentarer
MOAA

fin blogg du har :) ha en grym fredag!!

Svar: Tack! Du med :D
Sabina

2013-11-29 @ 10:50:57
URL: http://www.moack.blogg.se">

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen ser den)

Har du en hemsida eller blogg?:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0