Med Emma

Hej alla! Dagen var väldigt jobbig, inte på grund av någonting speciellt utan bara för att det är måndagen efter lovet. Jag tror att alla håller med om hur jobbigt det är på måndagar ;) 
Iaf, efter skolan följde Emma och Sirin mig till H&M för att köpa en present till min kära granne som fyller år i övermorgon, på tal om det fyller min syrra år idag så grattis till dem <3 Men efter det gick vi hem till Emma och Emma drack te och jag skummad mjölk, sen hjälpte jag henne med fysikläxan bl.a. Det var jätteroligt :)
Vi har sedan firat min storasyster med gid middag och tårta som var jättegod btw :D Det var nog allt, hejdå. Sabina
Här har ni en söt kattunge ;)
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen ser den)

Har du en hemsida eller blogg?:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0