Tidiga julklappar

Hej alla! Idag har jag, Emma, Sirin och Isabel varit hos Sirin och öppnat våra julklappar till varandra. men om man ska berätta om hela dagen kan man börja med att säga att vi började skolan 8:45 idag, för på morgonen skulle vi kolla på ett "uppspel" i aulan, efter att det var slut så gick Isabel och jag till henne för att vänta på Jennifer - Isabels lillasyster. Vi skulle nämligen till Mörby C och äta lunch på ett Sushi ställe, däremot åt Isabel och jag inte sushu, vi åt Yukinuki, tror jag att det hette. Det började iaf på "Yuki" haha :)
Sen gick vi till Åhléns och H&M för att köpa en present till Jennifer. Hon hade såklart redan gått då. Sen mötte vi upp med Emma och Sirin för att gå till Sirin och öppna julklapparna med mera.
Här är dem:
Från Isabel - Doftljus med Rose Water doft
 
Från Sofia (Hon fick min present på morgonen i skolan) - Kattpenna från Accesorize
 
Från Sirin och Emma - EOS Lipbalm från Kicks
 
Från Emma - Jättefint nagellack från H&M
 

Ville också säga tack till alla kompisar som jag gett mig så fina presenter, så TACK! <3
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen ser den)

Har du en hemsida eller blogg?:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0