Måndag

Hej alla! Ska bara göra ett snabbt inlägg. I söndags så satte jag och min syrra upp lite mer julpynt och sånt. Idag ska vi ha ett läxföhör om ritningar på tekniken. Jag hoppas att det går bra, vi har ju tränat på det på de senaste två lektionerna. Idag ska vi också ha Idrott och bild med mera. Jag hoppas det blir kul. Vet inte riktigt vad mer jag kan säga. Ni vet när man har en blogg och efter ett tag har man ofta typ ingenting att skriva om, så är det just nu haha. 
Klockan är 00.28 just nu och jag ska gå och lägga mig. Kollade just på White House Down, den var bra faktiskt! Nästan alla filmer som Channing Tatum är med i är bra haha. 
Det var allt jag tänkte säga så hejdå - Sabina.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen ser den)

Har du en hemsida eller blogg?:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0