Dag 19 & 20 ❤ Bildbomber på mig & Något jag skulle vilja ändra med mitt utseende om jag var tvungen

En länk till inlägget där listan står finns HÄR.
 
Om jag var absolut tvungen är något som jag skulle vilja ändra med mitt utseende alla mina leverfläckar/födelsemärken/prickar (Det är inte allt det där, utan man kan bara kalla det olika tror jag) i mitt ansikte och kanskse på de andra ställena på min kropp. Det kan vara ganska irriterande ibland.
En gång skulle jag ta spruta och det var en gammal tant som var sjuksköterska. Istället för att sätta plåstret på "spruthålet" så satte hon den på en leverfläck istället... Hon hade ingen aning att hon satte det på fel ställe. Man undrar ju ifall hon vet var hon satte sprutan, hon borde ju veta var hon ska sticka in den, och var "hålet" skulle vara efter...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen ser den)

Har du en hemsida eller blogg?:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0