Dag 16 & Dag 17 ❤ Sortens killar jag gillar & Min prenumerings lista på YouTube

En länk till inlägget där listan står finns HÄR.
Jag missade en dag igen, alltså dag 16 så jag gör den efter att jag har förklarrat varför. Jo, jag var hos Isabel idag och Sirre följde också med. Så när vi kom dit så åt vi nudlar, rappade med mera. Du kan läsa mer om dagen hos Bellz blogg. Men saken är att jag kom hem, åt middag och sen somnade i min säng, men mamma kom in och väckte mig, sa att jag skulle ta av sminket och fixa mig, alltså borsta tänderna. Så jag gjorde det och sen somnade vid 9. Så det var min historia om varför jag inte skrev.
Okej, de här är de typer av killar som jag gillar. Man kan säga att jag gillar killar som liknar mig och om vi har många saker gemensamt. Typ lite datanördar, fast coola såna och lite tuffa, som mig. Lol. Dessutom är det apbra om de är roliga och söta. 
 
Nu går vi över till min prenumeringslista, döm inte. Och tänk på att de som jag gillar mest är inte längst upp. De kan vara jättekonstiga channels längst upp. Okej, det var allt.
Bokstavordning:
AndreasChoice
Bananapielord
Caspar Lee
GhostRobo
iJustine
JacksGap
Marcus Butler
Mark Crilley
Michelle Phan
MrHewbz
Pewds
Thatcher Joe
The Fine Bros
The Sims
Zoella
 
Det var allt! Sabina.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen ser den)

Har du en hemsida eller blogg?:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0