Dag 12 ❤ Saker som jag hatar

En länk till inlägget där listan står finns HÄR.
Wow, idag är vi halvvägs! Det är bara 12 dagar kvar till julafton nu :) Tänk att det har gått så fort sen vi gjorde inlägget "Dag 1 ❤ Tio saker du kanske inte vet om mig" haha. 
Idag ska jag försöka komma på en lista på allt jag hatar i världen, till exempel mat eller saker som människor gör.
Innan vi börjar vill jag bara säga att ni kommer kanske tro att jag är väldigt typ arg eller likande men när man samlar allt man hatar kan det verka så. Dessutom vill jag oxå säga att hoppas att jag inte gör er arga heller ifall ni ofta gillar de här sakerna eller gör sakerna, men jag säger ju bara allt som irriterar mig. ^^
  1. Tomater
  2. Pinsam tystnad
  3. När kompisar skämmer ut mig
  4. När kompisar klänger på mig
  5. Lever
  6. Lamm (att äta alltså)
  7. När kompisar är rädda utan anledning
  8. Snobbar, divor mm
  9. Rasister
  10. Tjatiga människor
  11. Personer som kollar på mig när jag pratar med dem, fast inte lyssnar vad jag säger.
  12. Hycklare
  13. Dumma personer (alltså osmarta, idoter, osv)
  14. Lax och de flesta fiskar
  15. När kompisar pratar skit om mina andra kompisar
  16. När man får hjärnstopp
  17. När man inte vet vad man ska skriva
  18. Svenska filmer
  19. Kryp som inte behövs i världen ^^
  20. Krig
  21. När jag vinkar till personer i bilar fast de inte vinkar tillbaka
  22. Långsamma personer
  23. När man har suttiti aplänge och fixat något men det försvinner utan att sparas
  24. När personer ringer upp en på skype utan anledning
Det var alla jag kunde komma på just nu men jag kanske fyller på med fler när jag kommer på fler :) Hejdå
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen ser den)

Har du en hemsida eller blogg?:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0