Dag 1 ❤ Tio saker du kanske inte vet om mig

En länk till inlägget där listan står finns HÄR.
  • Jag fyller år samma dag som Eminem
  • Jag har klaustrofobi, speciellt i mörka och trånga rum jag aldrig har varit i förut
  • Jag heter Kajsa Cecilia i mellanamn. 
  • Jag gillar att läsa böcker, speciellt om det är fantasi eller äventyr
  • Jag älskar att spela The Sims 3
  • En av mina största mardrömmar är att när jag vaknar ingen kommer ihåg vem jag är
  • Jag hatar att shoppa
  • Jag är ganskaa bra med datorer och sånt :)
  • Jag är väldigt bra på Engelska, fast inte grammatik däremot
  • Jag gillar inte när människor klänger på mig eller säger vad jag ska göra när jag redan vet det ^^
Ja, det var allt, hoppas ni tyckte det var intressant. Kom tillbaka imorgon för att se en bild som gör mig ledsen, Sabina.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen ser den)

Har du en hemsida eller blogg?:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0