Onsdag, Torsdag och Fredag

Hej alla! Jag började skriva ett inlägg förut men det hände något konstigt och det publicerades inte. Så nu ska jag berätta lite om vad som har hänt och ska hända under de kommande dagarna. Igår, efter skola åkte jag, Emma, Sirin och Isabel till Täby C och köpte Halloweeb saker. Egentligen var det bara jag som köpte saker, Emma och Sirin följde mest bara med för skojs skull, haha. Men det jag köpte var typ vita linser och något medel som man ska lägga linserna i för att ta bort smuts/bakterier. 
Anledningen till att vi köpte detta är att på fredag ska hela skolan klä ut sig, så alla vi fyra ska sova över hos Isabel, från torsdag till fredag alltså! :) Sen när vi vaknar ska vi klä ut oss tillsammans. Dessutom ska vi på kvällen innan (idag) kolla på halloween avsnittet av pll som kom ut igåt (plus äta pannkakot haha)! Så jädra kul :D Längtar redan, Sabina.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen ser den)

Har du en hemsida eller blogg?:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0