Halloween

 
 

Onsdag, Torsdag och Fredag

Hej alla! Jag började skriva ett inlägg förut men det hände något konstigt och det publicerades inte. Så nu ska jag berätta lite om vad som har hänt och ska hända under de kommande dagarna. Igår, efter skola åkte jag, Emma, Sirin och Isabel till Täby C och köpte Halloweeb saker. Egentligen var det bara jag som köpte saker, Emma och Sirin följde mest bara med för skojs skull, haha. Men det jag köpte var typ vita linser och något medel som man ska lägga linserna i för att ta bort smuts/bakterier. 
Anledningen till att vi köpte detta är att på fredag ska hela skolan klä ut sig, så alla vi fyra ska sova över hos Isabel, från torsdag till fredag alltså! :) Sen när vi vaknar ska vi klä ut oss tillsammans. Dessutom ska vi på kvällen innan (idag) kolla på halloween avsnittet av pll som kom ut igåt (plus äta pannkakot haha)! Så jädra kul :D Längtar redan, Sabina.
 

Hos Isabel

Hej alla! Idag vaknade jag 11:20, haha! Så blir det efter en lång skolvecka :D Efter att jag vaknade satte pappa och jag upp en lampa och satte ihop en skrivbordstol som jag fått i födelsedagspresent, jag fyllde faktiskt 13 i förrgår haha ;) Men efter det träffade jag Issa i Mörby C och åt lunch sen gick vi till henne och bland annat bakade och kollade på säsong 2 halloweenavsnittet av pll. Förresten, kolla in Isabels blogg/hemsida här! Vi ses sen, Sabina.
IMG_0630

Ny start? :)

Hej! Välkommen till mig blogg allihoppa. Den senaste gången jag skrev ett inlägg var för fem månader sedan... Och från mig till mina gamla läsare, förlåt för att jag slutade utan att säga hejdå :/ :)
De mest drastiska ändringarna som har hänt sen mitt senaste inlägg har varit såklart en ny skola, nya kompisar och ett nytt jag ;) 
Så nu har jag fått en idé, jag ska ha en ny start på min blogg. Kanske det är för att alla mina kompisar har skaffat en blogg, vem vet? Jag bara kände för att göra det, haha! :D 
Det enda jag vill säga nu är tack till er som kommer att läsa mig blogg!
Sabina
Förresten, försök att ignorera mina gamla och pinsamma inlägg :)
 
 
RSS 2.0