Små ändringar i bloggen

Hej alla! Som ni kanske kan se så har jag gjort lite små ändringar på bloggen. Fixat typsnitt och färg på texten och annat. Jag tycker att det ser mycket sötare ut än förut, det känns som om man kan läsa och se tydligare ;) Vad tycker ni?
Jag vet att menyn ser lite konstig ut eftersom bilden och texten där det står Sabina - 13 - Stockholm inte är centrerad och jag ska försöka fixa det, men jag vet inte vad som är fel kodat så... Om ni vet hur man kan fixa det säg gärna till :D
En annan sak som jag ville säga var att headern är också väldigt ful, men det är lite svårt att göra en på en macbook utan mus så.. haha! 
Har ni några andra tips så uppskattar jag det gärna, Sabina.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen ser den)

Har du en hemsida eller blogg?:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0