Kommer snart!

Hej alla! Jag har bestämt mig för att göra en sån där lista där man lägger upp något varje dag, fast med en liten twist. Den kommer börja den 1 December och sluta på julafton, varje inlägg kommer nog vara tidsinställt. Annars kanske jag glömmer en dag, det vill ni väl inte :D Listan har jag har satt ihop av olika saker från listor jag har hittat, och det är många som jag har hittat på själv också, här är den:
 
Dag 1 ❤ Tio saker du kanske inte vet om mig
Dag 2 ❤ En bild som gör mig ledsen
Dag 3 ❤ En bild som gör mig glad
Dag 4 ❤ En artist jag älskar
Dag 5 ❤ En låt som får mig att gråta
Dag 6 ❤ Något jag älskar att göra
Dag 7 ❤ En person som känner mig bäst
Dag 8 ❤ Någon jag saknar
Dag 9 ❤ Någon jag kan berätta allt för
Dag 10 ❤ Något jag är beroende av
Dag 11 ❤ En ful bild på mig
Dag 12 ❤ Saker som jag hatar
Dag 13 ❤ Saker jag älskar
Dag 14 ❤ Mitt favorit plagg
Dag 15 ❤ Något jag skulle vilja ändra i mitt liv
Dag 16 ❤ Sortens killar jag gillar
Dag 17 ❤ Min prenumerings lista på YouTube (Den är helig för mig haha)
Dag 18 ❤ En dålig vana jag önskar jag inte hade
Dag 19 ❤ Bildbomber på mig
Dag 20 ❤ Något jag skulle vilja ändra med mitt utseende om jag var tvungen
Dag 21 ❤ En bild på mig när jag var liten
Dag 22 ❤ Något ingen vet om mig
Dag 23 ❤ Min önskelista
Dag 24 ❤ Mina julklappar
 
Glöm inte att kolla in listan när jag börjar med den i December, vi ses! Förresten, den låter lite allvarligare än den faktiskt är, Zyllox.
Kommentarer
Cecilia Westerberg

En riktigt bra idé. Men jag är inte säker på om jag själv skulle kunna utlämna mig så..även om jag är på god väg.

Svar: Haha, aah. Jag var lite osäker först om jag ville själv, men det är julafton jag tänkte "Varför inte?" :) Ibland kan det vara skönt att visa andra något som de kanske inte visste, eller dela med någonting som man tycker alla borde vara en del av ❤
Sabina

2013-11-28 @ 23:14:32
URL: http://cresultat.nu">

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen ser den)

Har du en hemsida eller blogg?:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0