I taket lyser stjärnorna

Hej alla! Idag har alla i sjuan kollat på en film i aulan. Anledningen var att alla lärare skulle typ "samlas" och diskutera våra betyg från klockan ett och framåt. Så alla skulle kolla på film tillsammans. Man kan säga att det var... Intressant. 
Filmen heter I taket lyser stjärnorna, den är Svensk och jag är säker på att ni har hört talas om den. Ärligt talat, Många tycker att den är sorlig, men jag tyckte att den var väldigt tråkig. Men det var i alla fall kul att göra narr av den ^^ En annan jobbig sak var att alla pratade nästan hela tiden vilket va as jobbigt, jag höll mest på med min mobil fast jag stördes ändå -.-
 
Idag har jag annars pyntat lite i mitt rum (Räknas att sätta upp en ljusstake pyntning haha?). Det är jättemysigt när ljusstaken är det enda ljuset som finns i rummet förutom den som kikar in genom dörren :)
 
Jag tänkte börja göra en mera julig bloggdesign. Ni kanske får se det idag... Vi får se :) 
Det var min dag än så länge, Sabina.
Snöbilder från förra året - Fattar nästan inte att jag säger det här, men jag vill att snön ska komma snart <3
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen ser den)

Har du en hemsida eller blogg?:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0