Dag 8 ❤ Någon jag saknar

Hej alla! En person som jag saknar är min bästa kompis som jag hade lite på dagis och i förskolan till tredje klass. Det var ganska längesen vi träffades och jag tror att jag saknar henne lite grann. Det är lite synd eftersom när vi var små så lovade vi varandra, som alla andra barn, att vi skulle vara bästa vänner föralltid. Nu har vi brutit våra löften... 
Men, det är bra eftersom jag har sett henne för inte så längesen och vi hälsade. Kanske vi får tillbaka kontakten igen. 
Nu ska jag inte klaga, jag har de allra bästa vännerna just nu. Så jag är redanfullständigt glad! Jag bara önskar att vi hade kunnat fortfarande prata haha. 
Aja, det var i alla fall personen som jag saknar mest just nu. Jag vet att jag inte berättade vem, men är inte det uppenbart varför? Haha, hejdå - Sabina.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen ser den)

Har du en hemsida eller blogg?:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0