Dag 14 & dag 15 ❤ Mitt favorit plagg och något jag skulle vilja ändra i mitt liv

En länk till inlägget där listan står finns HÄR.
Jag börjar med dag 14 som jag missade igår. Mitt favorit plagg i min garderob är en hollister skjorta som jag gillar väldigt mycket. Den kanske inte passar till allt men den har en väldigt snygg fittform och den sitter väldigt bra. Dessutom är den jättefin :)
 
Något jag skulle vilja ändra i mitt liv är nog att jag höll kontakter med kompisar efter att vi bytt skolor och sånt där. Jag skrev lite om det här på Dag 8 ❤ Någon jag saknar. Men man kan ju undra hur det skulle vara om vi fortfarande pratade och sånt. Haha, det var allt. Vi ses imorgon, på tråkiga måndag. - Sabina
 
Den här bilden är av en tjej som heter sarajohanna. Kolla på hennes blogg, hon har jättefina bilder! En bra inspiration är hon :) 
SaveFW---Oldfashion-Lady
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen ser den)

Har du en hemsida eller blogg?:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0